Әлеуметтік-экономикалық дамуға жәрдемдесу
Біз ұлттық инфрақұрылымда 19 миллионға жуық тұтынушыны электр энергиясымен қамтамасыз етіп, бүкіл Қазақстанда 17 мыңнан астам жұмыс орнын ашуда басты рөл атқарамыз. Біздің қызметіміз өңірлердің экономикалық өсуіне ықпал етеді және жеткізушілер мен мердігерлермен әділ қарым-қатынас орнатады. Біз сондай-ақ инфрақұрылымға, білім беруге және ЖЭК-тен таза энергияны пайдалануға инвестициялай отырып, халықтың өмірін жақсартуға және әлеуметтік бастамаларды қолдауға басымдық береміз.
«Самұрық-Энерго» АҚ компаниясының әлеуметтік стратегиясының негізі Тұрақты даму саласындағы басшылықты, Кадр саясатын және еңбекті қорғау және қоршаған ортаны қорғау саласындағы саясатты қоса алғанда, бірқатар реттеуші құжаттарда бекітілген тұрақты дамуға кешенді тәсіл болып табылады. Бұл құжаттар жергілікті қоғамдастықтармен және басқа да мүдделі тараптармен өзара іс-қимылдың қағидаттары мен стратегиялық бағыттарын айқындайды, бұл компанияға әлеуметтік бастамаларды өз қызметіне тиімді ықпалдастыруға мүмкіндік береді. Атап айтқанда, Компанияда «Самұрық-Энерго» АҚ- ның 2022-2031 жылдарға арналған ұзақ мерзімді стратегиясына сәйкес әзірленген жергілікті қоғамдастықтармен өзара іс-қимыл саясаты енгізілді. Бұл саясат негізгі стейкхолдерлермен қарым- қатынастардың үйлесімді және мақсатты дамуын қамтамасыз ете отырып, қолданыстағы корпоративтік стандарттар мен нормаларды, сондай-ақ Қазақстан Республикасының қолданылатын заңнамасының талаптарын ескереді.
Сыртқы әлеуметтік саясатты басқару және жергілікті қоғамдастықтармен өзара іс-қимыл саласындағы жауапкершілік пен міндеттемелерді Корпоративтік басқару және тұрақты даму департаменті, Адами ресурстарды басқару департаменті, сондай-ақ өз қызметінің түрі шеңберінде әрбір құрылымдық бөлімше жүзеге асырады.
«Самұрық-Энерго» АҚ Компанияның жобаларын іске асырудың барлық кезеңдерінде мүдделі тараптармен белсенді диалог жүргізеді, қызметті басқарудың барлық деңгейлерінде олардың мүдделерін ескереді. Жергілікті қоғамдастықтармен өзара іс- қимыл стратегиясы мүдделі тараптарды айқындау, ақпараттандыруда кері байланысты және ашықтықты қамтамасыз ету тәсілдерін сипаттайды (толығырақ «Мүдделі тараптармен өзара іс-қимылды» қараңыз).
Жергілікті қоғамдастықтармен өзара іс-қимылдың негізгі тетіктері:
- тікелей немесе жанама түрде қозғалған (қозғалатын) немесе жергілікті қоғамдастықтардың өзара ic-қимылы мен дамуы шеңберінде мүдделі болуы мүмкін мүдделі тараптарды сәйкестендіру және талдау;
- дайындау мен іске асырудың барлық кезеңдеріндегі рәсімдерді айқындай отырып, жоспарлау, консультациялар өткізу;
- тәуекелдерді/салдарды, артықшылықтарды қабылдау және түсіну үшін ақпаратты ашу, сондай- ақ мониторинг және есептілікті ұсыну;
- шағымдарды беру және қарау тетігі.
Әлеуметтік-экономикалық үлес
Есепті кезеңде біз қатысатын өңірлермен ұзақ мерзімді жемісті қарым-қатынасты қамтамасыз етуге және әлеуметтік жауапты Компанияның имиджін нығайтуға бағытталған іс-шараларды дәйекті түрде іске асырдық.
Біз өз өңірлеріміздің әл-ауқаты мен әлеуметтік- экономикалық дамуына келесілердің есебінен үлес қосамыз:
- халықты электр энергиясымен, жылумен және көмірмен қамтамасыз ету;
- жергілікті халықты жұмыс орындарымен қамтамасыз ету, әлеуметтік салықтар мен аударымдар, зейнетақы және сақтандыру төлемдері, қызметкерлерге көрсетілетін медициналық қызметтерге арналған шығындар және қызметкерлерді қолдаудың басқа да нысандары;
- қатысатын өңірлердің дамуына, халықтың тұрмысын жақсартуға, жұмыс орындарын құруға әсер ететін инвестициялық жобаларды іске асыру;
- салық төлеу арқылы өңірлердің бюджеттеріне елеулі түсімдерді қамтамасыз етудің қоғамдық инфрақұрылымын қолдау;
- «Samruk-Kazyna Trust» әлеуметтік жобаларды дамыту қорының бірыңғай операторы арқылы қайырымдылық және үкіметтік емес ұйымдарға, зерттеу мекемелеріне қайырмалдықтар арқылы жергілікті қоғамдастыққа инвестициялар;
- әлеуметтік бағдарламаларды, мәдени және білім беру іс-шараларын қолдау.
2024 жылы Компания қоғамды қолдауға бағытталған бірқатар әлеуметтік бастамаларды іске асырды. Гуманитарлық бағдарламалар шеңберінде су тасқынынан зардап шеккендерге көмек ұйымдастырылды, соның ішінде қажетті ресурстарды жинау және 800 млн. теңге сомасына қаржылай қолдау көрсету. Компания сондай-ақ «Самұрық-Қазына» АҚ ұйымдастырған қайырымдылық марафонына белсене қатысып, осы мақсатқа 18 млн теңге бағыттады.
Бізде елдің экономикалық дамуының ұлттық бағдарламалары мен жауапты инвестициялау қағидаттарына сәйкес келетін инвестициялық жобалар портфелі бар.
Бұдан басқа, біз өзіміз үшін 3 маңызды инвестициялық жобаны анықтадық41, оларды іске асыру жаңа жұмыс орындарын құруды, өңірлердің инфрақұрылымын дамытуды қамтамасыз етеді.
41 Елеулі жобалар – 2024–2026 жылдары қолданыстағы электр генерациялайтын қуаттарды 500 МВт-тан ұлғайтуды көздейтін жобалар.
Жаңа электр сүзгілерін орната отырып, Екібастұз МАЭС-1 № 1 энергия блогын қалпына келтіру |
2024 жылдың желтоқсанында қуаты 500 МВт дейінгі МАЭС-1 энергоблогын қалпына келтіру жұмыстары аяқталды, жаңа электр сүзгілерін орнату жүзеге асырылуда. 2024 жылы жобаның ТЭН бойынша «Мемсараптама» РММ оң қорытындысы алынды, нәтижелерді бекіту бойынша рәсімдер жүргізілуде. Ресейлік- қазақстандық консорциуммен ЕРС-келісімшартқа және ҚР ЭМ-мен № 3 блок бойынша инвестициялық келісімге қол қойылды. ҚОӘБ бойынша қоғамдық тыңдау өткізілді, Экологиялық реттеу комитетінен қорытынды алынды. |
Алматы ЖЭО-2 қоршаған ортаға әсерін барынша азайта отырып жаңғырту |
2022-2026 жылдар аралығында Алматы ЖЭО-2 алаңында газ турбиналы технологияларды қолдану арқылы жаңа станция салу жобасын іске асыру жоспарланған. Оның электр қуаты 600 МВт дейін, жылу қуаты – 800 Гкал/сағ. 2024 жылы ЕҚДБ мен АДБ-ны қоса алғанда, халықаралық қаржы ұйымдарынан жалпы сомасы 59,1 млрд теңгеге бірнеше транш алынды. «Мемсараптама» РММ қорытындысын алғанға дейін алаңға шығу мақұлданды және жобаның ЖСҚ әзірлеу аяқталды. «АлЭС» АҚ мен ҚР ЭМ арасында инвестициялық келісімге қол қойылды. |
Алматы ЖЭО-3 қайта жаңарту |
2021 жылдан бастап 2026 жылға дейін Алматы ЖЭО-3 жаңғырту бойынша жоба жүргізілуде, оған қуаты 545 МВт-қа дейінгі БГҚ құрылысы кіреді. Жобаның мақсаты - Алматы өңірінде тұтынушыларды электр және жылу энергиясымен үздіксіз қамтамасыз ету. 2024 жылы халықаралық компаниялармен газ турбиналы қондырғылар, бу турбиналары мен қазандық-кәдеге жарату қондырғыларын жеткізуге маңызды келісімшарттарға қол қойылды. Алаңға шығу және жабдықтарды бастапқы сынау мақұлданды. |
Жауапты инвестициялау қағидаттарын сақтай отырып, біз тәуекелдерді тиімді басқару үшін инвестициялық шешімдер қабылдау кезінде экологиялық, әлеуметтік және басқару факторларын ескереміз. Компанияның мүдделі тараптарымен өзара іс-қимыл жасау жобаның ауқымы мен сипатына, қозғалған қоғамдастықтар мен қоршаған орта үшін ықтимал тәуекелдер мен теріс салдарларға және жұртшылық тарапынан қызығушылық дәрежесіне байланысты.
Жаңа жобаларды іске асыру кезінде біз жергілікті халықпен қоғамдық тыңдау форматында тиісті материалдарды дайындап, заңнама шеңберінде консультациялар өткізіп, билік органдарымен өзара іс-қимыл жасаймыз. Келіспеушіліктерді шешу құқықтық алаңда өтеді, жобаларды жалпы бағалау жергілікті халықтың мүдделерін ескереді.
Өңірлердің экономикалық орнықтылығы
Біз қызметкерлер мен жергілікті қоғамдастықтар үшін экономикалық құнды жасаймыз және әлеуметтік жауапты Компания бола отырып, салықтарды төлей отырып, жұмыс орындарын құрумен және инфрақұрылымды дамытумен елдің әл-ауқатын қолдаймыз.
Құрылған экономикалық құн Компанияның кірісін қалыптастырудың негізгі көздерін, атап айтқанда электр энергиясын өндіруден, беруден және өткізуден, сондай-ақ көмірді сатудан түскен кірісті және алынған сыйақыларды көрсетеді.
Құрылған құн өнім берушілер мен мердігерлер, «Самұрық-Энерго» АҚ қызметкерлері, акционерлер мен кредиторлар, мемлекет, сондай-ақ жергілікті қоғамдастықтар арасында бөлінеді.
Бөлінген экономикалық құны | |
---|---|
Өнім берушілер мен мердігерлерге төлемдер | Операциялық шығындар - контрагенттерге материалдарды, өнім компоненттерін, жабдықтар мен қызметтерді, жалдау төлемдерін және т.б. төлеу бойынша ақшалай төлемдер. |
Қызметкерлерге төлемдер | Жалақы қоры, әлеуметтік салықтар және аударымдар, зейнетақы және сақтандыру төлемдері, қызметкерлерге медициналық қызмет көрсетуге арналған шығындар және қызметкерлерді қолдаудың басқа да нысандары |
Капитал берушілерге төлемдер | Акционерлердің барлық санаттарына дивидендтер және кредиторларға төленетін пайыздар |
Мемлекетке төлемдер | Салық аударымдары |
Жергілікті қоғамдастықтарға инвестициялар | Қайырымдылық және үкіметтік емес ұйымдарға және зерттеу мекемелеріне қайырмалдықтар, қоғамдық инфрақұрылымды қолдауға арналған шығындар, сондай-ақ әлеуметтік бағдарламаларды, мәдени және білім беру іс-шараларын тікелей қаржыландыру |
2024 жылдың қорытындысы бойынша құрылған экономикалық құн 579 млрд теңгені құрады және бөлінген экономикалық құн 491 млрд теңгені құрады, нәтижесінде бөлінбеген экономикалық құн 88 млрд теңгені құрады. Бекітілген 2025-2029 жылдарға арналған Даму жоспарына сәйкес 2025 жылы құрылған және бөлінген экономикалық құнды ұлғайту жоспарлануда.
Түзілген және бөлінген экономикалық құн, млрд теңге
Фокус аймағы | 2024 |
---|---|
1. Түзілген экономикалық құн | 579 349 549 |
Пайда және өзге де түсімдер* | 573 489 841 |
Өзге кірістер/шығыстар | 2 126 560 |
Қауымдасқан және бірлескен кәсіпорындардың пайдадағы үлесінен түсетін түсім | (5 855 910) |
Қаржылық кірістер | 9 589 058 |
2. Бөлінген экономикалық құн | (491 196 605) |
Операциялық шығыстар | (307 768 150) |
Қызметкерлердің жалақылары мен жеңілдіктері | (81 532 105) |
|
(80 957 740) |
|
(574 365) |
Капитал берушілерге төлемдер | (35 671 225) |
|
(10 855 356) |
|
(24 815 869) |
Қауымдарға инвестициялар | (823 878) |
Мемлекет пайдасына төлемдер | (44 934 278) |
|
(10 379 183) |
|
(34 555 095) |
Басқа да шығыстар | (20 466 969) |
|
(368 739) |
|
(20 098 230) |
3. Бөлінбеген экономикалық құн | 88 152 944 |
Салық міндеттемелері
Ірі салық төлеуші бола отырып және Қазақстан Республикасының салық салу саласындағы нормативтік-құқықтық заңнамасын мүлтіксіз сақтай отырып, біз ел өңірлерінің жалпы дамуына ықпал етеміз.
Қазақстандық заңнама мен салық салу практикасы үздіксіз даму жағдайында, сондықтан да ол кері күші болуы мүмкін әртүрлі түсіндірмелерге және жиі өзгерістерге ұшырайды. Кейбір жағдайларда салық салынатын базаны айқындау мақсатында салық заңнамасы ХҚЕС ережелеріне сілтеме жасайды, бұл ретте қазақстандық салық органдарының ХҚЕС-тің тиісті ережелерін түсіндіруі осы шоғырландырылған қаржылық есептілікті дайындау кезінде басшылық қолданған есеп саясатынан, пайымдаулардан және бағалаулардан ерекшеленуі мүмкін, бұл «Самұрық- Энерго» АҚ компаниялар тобында қосымша салық міндеттемелерінің туындауына әкеп соғуы мүмкін. Салық органдары салық жылы аяқталғаннан кейін бес жыл ішінде ретроспективті тексеру жүргізе алады.
2020 жылғы шілдеден бастап Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті (бұдан әрі – «МКК«) 2023 жылғы 31 желтоқсанға дейін созылған көлденең мониторингті енгізу жөніндегі пилоттық жобаны іске қосуды жүзеге асырды. Мәселен, 2021-2022 жылдары пилоттық жоба аясында көлденең мониторинг бойынша «ЭМАЭС» ЖШС мен «Самұрық-Энерго» АҚ-да (Корпоративтік орталық) бес жылдық кезеңдегі тарихи деректерді зерделеу жүргізілді, оның қорытындысы бойынша салықтық тексерулер жүргізіліп, салықтық тексеру нәтижелері туралы хабарламалар қойылды. Анықталған негізгі бұзушылықтар қарыздар бойынша сыйақылар бойынша шегерімдерді, сондай-ақ төлем көзінен КТС төмендетуді қамтыды. Біз өзіміздің келіспеушілігімізді білдірдік, соттар мен ҚР Қаржы министрлігінің Апелляциялық комиссиясына шағымдар берілді. 2023 жылғы желтоқсанда ҚР Қаржы министрлігінің Апелляциялық комиссиясы Корпоративтік орталық бойынша Топтың пайдасына шешім шығарды. 2024 жылғы 14 тамызда Жоғарғы Сот «№ 1 энергоблокты қалпына келтіру» жобасына және дивидендтер төлеу бойынша міндеттемелерді өтеуге бағытталған несиелер бойынша ЭМАЭС-1 пайдасына, облигацияларды сатып алуға бағытталған қарыз бойынша сыйақыларды шегеруге қатысты салық органының пайдасына шешім шығарды. Нәтижесінде, ЭМАЭС-1 бұрын есептелген резерв есебінен 502 миллион теңге көлемінде айыппұл мен өсімпұл төледі.
Салық есебін салық жүйесінің міндеттілігі, анықтығы және бірлігі қағидаттарында регламенттеу мақсатында біз Қазақстан Республикасының Салық кодексі және ҚР салық салу саласындағы заңнамалық актілері негізінде әзірленген, сондай-ақ халықаралық қаржылық есептілік стандарттарының талаптарын ескеретін «Самұрық-Энерго» АҚ Салықтық есеп саясатын енгіздік.
«Самұрық-Энерго» АҚ салық саясатын Компания Басқармасы бекітеді. Салық саясатындағы өзгерiстер мен толықтырулар туралы шешiмдi Компания Басқармасы қабылдайды. Қаржы- экономикалық блоктың құрылымдық бөлімшелерінің басшылары өзгерістер енгізудің бастамашысы бола алады. Талаптардың енгізілуін бақылауды экономика және қаржы жөніндегі директорлардың басқарушысы жүзеге асырады. Талаптарды басқару және орындау, ақпараттың сәйкестігі мен дұрыстығы үшін Бухгалтерлік және салықтық есеп департаментінің директоры жауапты.
Компанияның Салық саясатындағы өзгерістерге Салық кодексіне салық есебіндегі өзгерістерге әсер ететін өзгерістер енгізу кезінде, сондай-ақ егер бұл өзгерістер оқиғалар мен шаруашылық операцияларды Компанияның салық есептілігінде неғұрлым шынайы ұсынуға әкеп соқтыратын жағдайларда бастамашылық етілуі мүмкін.
Қабылданған Салық саясаты жалпы бизнес- стратегияға және корпоративтік басқару мен тәуекелдерді басқару тәсіліне сәйкес келеді.
Салық салуға көзқарас қолданылатын салық заңнамасының, шарттардың, нормативтік актілердің және басқа да салық нұсқаулықтарының талаптарын толық сақтау, салықтық есепке алу мен салық есептілігін тиісінше бақылауды қамтамасыз ету болып табылады.
Компанияның барлық бизнес-бөлімшелерінде тәуекелдерді қолдау және басқару үшін біз жаңа әзірлемелерді есепке алу және озық тәжірибені енгізу мақсатында тәуекелдерді басқару саясаты мен рәсімдерін ұдайы қайта қарау процесін енгіздік.
Халықаралық және жергілікті салық заңдарындағы ағымдағы өзгерістер, сондай-ақ осы заңдарды соттарда қолданудың өзгермелі практикасы салықтық дауларға және әлеуетті қосымша салық міндеттемелеріне әкелуі мүмкін, осыған байланысты біз ішкі және халықаралық салық заңнамасының, прецеденттік құқықтың, басшылықтар мен практиканың үздіксіз мониторингі мен талдауын жүргіземіз. Біз қаржылық есептілікте барабар көрсетілуін қамтамасыз ету үшін өзіміздің салықтық ұстанымдарымызды үнемі бағалап отырамыз.
Компанияда салықтық есепке алу бухгалтерлік есепке алу деректері негізінде жүргізіледі, оны Қаржылық және салықтық есепке алу департаменті нормативтік құқықтық актілерге және ішкі құжаттарға сәйкес жүзеге асырады:
- «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» ҚР Кодексіне;
- «Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы» ҚР Заңына;
- Халықаралық қаржылық есептілік стандарттарына;
- ҚР Қаржы министрінің бұйрығымен бекітілген Бухгалтерлік есеп шоттарының үлгі жоспарына;
- Компанияның Корпоративтік есеп саясатына;
- Компания шоттарының корпоративтік жоспарына;
- Бухгалтерлік есепті ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарға, нұсқаулықтарға, ішкі ережелер мен басқа да нормативтік актілерге.
Салық саясаты салық тәуекеліне төзімділігі төмен – біз өз салық операцияларына қатысты ашық және ашық бола отырып, салық органдарымен даулардың туындау қаупін барынша азайтуға ұмтыламыз. Біз қызметті жүзеге асыру кезінде туындайтын салық тәуекелінің деңгейін іс жүзінде жүзеге асырылатын шамада салық міндеттемелерінің сақталуына елеулі әсер етуі мүмкін процестерге тиісті назар аудару арқылы төмендетуге ұмтыламыз.
Біздің тәсіліміз қолданылатын заңнамалық талаптарға және операциялық, экономикалық және беделді факторларды ескере отырып, акционерлердің неғұрлым жоғары ұзақ мерзімді күтулеріне сәйкес салық тәуекелдерін және салық төлемдерін басқаруға негізделеді. Салық органдарының өкілдерімен түрлі деңгейде ашық диалог орнату бізге қолайсыз салықтық салдарлардан аулақ болуға мүмкіндік береді және біздің Салық саясатының ажырамас қыры болып табылады.
Салық қызметі мәселелері бойынша мүдделі тараптармен өзара әрекеттесу
Біз салықтық қызметке байланысты мәселелер бойынша мүдделі тараптармен белсенді диалог жүргізудеміз. Біз қолданыстағы заңнамаға сәйкес барлық қажетті есептілікті белгіленген мерзімде ұсынуды қамтамасыз ете отырып, салық органдарымен ашық қарым-қатынасты және ашық қарым-қатынасты қолдаймыз.
ҚР ҚМ МКК «Көлденең мониторинг» жобасын іске асыру барысында туындаған салықтық тәуекелдерге байланысты мемлекеттік органдармен Негізгі қорлардың жіктеуішіне сәйкес электр энергиясын өндіру және түрлендіру үшін жабдықтарды «Жабдық» тобына жатқызудың дұрыстығын нақтылау бойынша жұмыс жүргізілді, нәтижесінде Компания үшін оң қорытынды берілді.
Сондай-ақ, біз Салық кодексіне ҚҚС, төлем көзіндегі КТС бөлігінде түзетулер енгізу бойынша талқылауларға қатысамыз. Ұсыныстар Жаңа салық кодексіне енгізу бойынша мәселелерді талқылау үшін енгізілді.
Өз қызметімізді жүзеге асыру кезінде біз салық төлеуден жалтарудың жосықсыз схемаларын пайдаланбаймыз.
Салық заңнамасын бұзудың кез келген орын алған және/немесе болжамды фактілері туралы «24/7 жедел желісіне» хабарлама жібере отырып, mail@sk-hotline.kz, электрондық поштасына, WhatsApp 8 771 191 88 16, 8 800 080 47 47 телефоны арқылы хабарлауға не https://www.samruk-energy.kz/ru/navigation-andsupport/ сайтындағы кері байланыс нысанын пайдалануға болады.

Жергілікті қоғамдастықтарды дамыту
Біз өңірлерде әлеуметтік-экономикалық аспектілерді дамытуға және жергілікті қоғамдастықтармен өзара іс-қимылға ықпал ететін түрлі жобалар мен бағдарламаларды іске асыруға белсенді қатысамыз. «Самұрық-Энерго» АҚ қызметі мүдделі тараптардың қажеттіліктері мен басымдықтарын ескере отырып, жыл сайын қалыптастырылатын бағдарламалар мен жобаларды құруға және енгізуге негізделген. Бастамалар БҰҰ ТДМ қоса алғанда, есепті кезеңде Компанияның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған.
2024 жылы іске асырылған негізгі жобалар мен бағдарламалар
ЕТҰ атауы | Шара |
---|---|
Халыққа қаржылық көмек | |
«Екібастұз МАЭС-2» АҚ |
Станция қызметкерлері өз еріктерімен су тасқынынан зардап шеккен өңірлерге көмек көрсетуді ұйымдастырды. Жиналған қаражатқа 41 электр генераторы сатып алынды. МАЭС-2 қызметкерлері Атырау, Орал және Атбасар қалаларының тұрғындарымен бірігіп, гуманитарлық көмек көрсетті. Бұдан басқа, зардап шеккендерге арналған заттарды жинау пункті ұйымдастырылды. Екібастұз қаласындағы Lider.kz еріктілерімен бірге ең көп мұқтаж жандарға көмек жолданды. |
«Алматы электр станциялары» АҚ | Табиғи апатқа жауап ретінде «АлЭС» АҚ зардап шеккен өңірлерді қолдауға жедел түрде 50 миллион теңге бағыттады. Қаражат инфрақұрылымды қалпына келтіруге және табиғи апаттардан зардап шеккен жергілікті тұрғындарға көмек көрсетуге бөлінді. |
«АлматыЭнергоСбыт» ЖШС | 2024 жылдың 16 сәуірде су тасқынынан зардап шеккен Атырау облысының тұрғындарын қолдау үшін қайырымдылық шарты жасалды. Қаражат зардап шеккендерге көмек көрсетуге, сондай-ақ полиэтилен қаптарды, резеңке қайықтарды, етіктерді, күректерді, шамдарды және басқа да құралдарды қоса алғанда, жағалауды бекітуге нығайту үшін қажетті материалдарды сатып алуға бағытталды. |
«Шардара СЭС» АҚ |
Ай сайын Қоғамның 39 зейнеткеріне және 8 интернационалист жауынгерге 350 кВт·сағ тұтынылған электр энергиясын төлеу жүргізіледі. «Біз біргеміз» науқаны аясында су тасқынынан зардап шеккен Батыс Қазақстан облысының тұрғындарына 1 040 000 теңгенің гуманитарлық көмегі көрсетілді. |
«Samruk Green Energy» ЖШС | 2024 жылдың сәуірінде Компания қызметкерлері су тасқынынан зардап шеккендерге көмек көрсету науқанына шығып, жалақыларының 1%-ын зардап шеккен тұрғындарға қолдауға өз еркімен бағыттады. 500 000 теңгеге қажетті заттар сатып алынып, берілді. |
«Богатырь Көмір» ЖШС |
Көрсетілген қайырымдылық көмек:
|
«Өскемен СЭС» ЖШС |
ШҚО ардагерлеріне электр энергиясын төлеу: ардагерлерге ай сайынғы төлемге 6 500 теңге аударылды. Науқан 2010 жылдан бері жалғасып келеді. Су тасқынынан зардап шеккендерге көмек көрсету: қызметкерлердің қаражатына (355 000 теңге) жастықтар, көрпелер, газ плиталары, баулдар, тушенка, гигиена құралдары сатып алынып, зардап шеккендерге Қостанай облысына берілді. |
«Алатау Жарық Компаниясы» АҚ |
Компания қызметкерлері өз еріктерімен бір күндік жалақысын аударып, 29,4 млн теңге жинады. Қаражат «Қазақстан халқына» қоғамдық қорына берілді. Залал шеккен өңірлерді қолдау мақсатында компания халықтың сұранысына сәйкес азық-түлік, гигиена құралдары және басқа да қажетті заттарды қоса алғанда, 20 тонна гуманитарлық көмек жіберді. |
«Шүлбі СЭС» ЖШС |
Компания ауыл тұрғындары үшін мерекелік іс-шара ұйымдастырды, соның ішінде:
|
Әлеуметтік осал топтарды қолдау | |
«Екібастұз МАЭС-1» ЖШС | 2024 жылы Құрбан айт мерекесі аясында көпбалалы отбасылар мен жергілікті мектеп оқушыларының ата-аналарына азық-түлік жиынтығы берілді. Сондай-ақ, «Мектепке жол» жобасы аясында халықтың әлеуметтік әлсіз топтарының 162 қызметкеріне ақшалай көмек көрсетілді. |
«Екібастұз МАЭС-2» АҚ | «Екі жұлдыз» қайырымдылық музыкалық байқауы өткізілді, онда емделуге мұқтаж балалар үшін 6 миллион теңге жиналды. Қаражат ауыр ауруларға шалдыққан балалардың отбасыларына берілді. |
«Алматы электр станциялары» АҚ | Алматы және Іле аудандарындағы балалар үйлері мен қарттар үйлеріне көмек көрсетуді қоса алғанда, балалар мен қарттарға арналған қайырымдылық науқандары ұйымдастырылды. Сондай-ақ, Рамазан айы кезінде «Перзент» мұсылман үйінде балаларға ауызашар өткізілді. |
«Шардара СЭС» АҚ | «Мектепке жол» науқанына қатысып, аз қамтылған отбасылардың балаларына мектеп керек-жарақтарына 250 000 теңге бөлінді. |
«Samruk Green Energy» ЖШС | «Жақсылық жәшіктерінен» заттар жинау және көп балалы әрі тұрмысы төмен отбасыларға азық-түлік жиынтықтарын жеткізу ұйымдастырылды, сондай-ақ қайырымдылық концерттері мен жәрмеңкелер өткізілді. |
ЕТҰ атауы | Шара |
---|---|
Қызметкерлер мен олардың отбасыларының денсаулығын нығайту | |
«Екібастұз МАЭС-1» ЖШС | Компания қысқы кезеңде «Аңызland» және «Березовая роща» демалыс аймақтарында 1 064 қызметкерге демалыс ұйымдастырды, ал жазда 1 045 қызметкер Жасыбай көліінің жағасында демалуға мүмкіндік алды. Сондай-ақ, 136 қызметкер санаторий-курорттық емдеуден өтті, ал қызметкерлердің 110 баласы «Қарлығаш» балалар лагерінде демалды. |
«Алматы электр станциялары» АҚ | Компания қызметкерлерінің 247 бала мен немересінің «Эдельвейс» лагерінде демалуын ұйымдастыруға, жалпы сомасы 16 миллион теңгеден асатын жолдама құнының 50%-ын өтеу арқылы қолдау көрсетілді. |
«АлматыЭнергоСбыт» ЖШС | 21 қызметкерге санаторий-курорттық емделуге материалдық көмек көрсетіліп, кәсіподақ қорынан 1,2 млн теңге бөлінді. Сондай-ақ, кәсіподақтың қолдауымен жазғы балалар лагері ұйымдастырылып, компания қызметкерлерінің 39 баласы демалды. |
«Шардара СЭС» АҚ | Санаторий-курорттық емдеуге 131 қызметкер жіберілді. Сонымен қатар, қызметкердің бір баласы «Самұрық-Қазына» АҚ атынан «Туған елге саяхат» бағдарламасы аясында Қазақстан қалалары бойынша экскурсиялық турға қатысты. |
«Богатырь Көмір» ЖШС | Компания «Сарыағаш» шипажайына 130 жолдама бөлді, оның ішінде 49 қызметкер демалыс мүмкіндігін пайдаланды, соның 18-і күрделі жағдайдағы жұмысқа байланысты тегін барды. Сонымен қатар, 397 қызметкер санаторий-курорттық емделуге аванс алды. Жазғы кезеңде 2 595 қызметкер «Березка» демалыс үйінде, ал 1 340 бала «Қарлығаш» балалар сауықтыру орталығында демалды. |
«Шүлбі СЭС» ЖШС | Ішінара (50%) төленді: 5 қызметкердің шипажайлық емделуі мен балалар жолдамалары, жалпы сомасы 455 520 теңге. |
ЕТҰ атауы | Шара |
---|---|
Білім беру мекемелерімен ынтымақтастық | |
«Алматы электр станциялары» АҚ | Теорияны практикамен ұштастыра отырып, турбиналық және қазандық жабдықтардың болашақ машинистері үшін дуальді оқыту іске асырылды. Компания Satbayev University және Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-мен белсенді ынтымақтасып, студенттерге экскурсиялар, тағылымдамалар және өндірістік тәжірибеден өту мүмкіндігін ұсынды. 2024 жылы Компанияның өндірістік нысандарын Қазақстан-неміс университетінің студенттері де аралап көрді. |
«Samruk Green Energy» ЖШС | Әл-Фараби ат. ҚазҰУ-мен төрт студент үшін кәсіби тәжірибе өткізу туралы келісімшартқа қол қойылды. Сондай-ақ, Компания жаңартылатын энергия көздеріне арналған USAID жобасы аясында Қонаевта 20 студент пен маман үшін күн электр станциясына экскурсия ұйымдастырды. |
«Богатырь Көмір» ЖШС | Студенттермен тоқсан сайын кездесулер өткізіліп, сондай-ақ Екібастұздағы колледждер мен ЖОО-лармен тәжірибе туралы келісімдер жасалды. 2024 жылы тәжірибеден өтуге 300-ден астам студент қабылданды. |
ЕТҰ атауы | Шара |
---|---|
Экологиялық бастамалар | |
«Екібастұз МАЭС-1» ЖШС | Өнеркәсіп алаңын көгалдандыру - 1800 ағаш отырғызылды (жоспар 1200). Күл үйіндісінің санитарлық-қорғаныш аймағын көгалдандыру - 500 қарағаш отырғызылды. 8,58 тонна макулатура тапсырылды. Жалпы қалалық сенбіліктер ұйымдастырылып, 5 210 тонна қоқыс жиналды. |
«Екібастұз МАЭС-2» АҚ | Солнечный кентіндегі Жеңіс саябағында шырша көшеттері отырғызылды. Дүниежүзілік қоршаған орта күніне орай плоггинг жүргізіліп, жиналған қоқыс қайта өңдеуге жіберілді. |
«Алматы электр станциялары» АҚ | 6,099 га көгалдандырылды, 11 100 ағаш пен 623 түп көшет отырғызылды. Экологиялық науқандар жүргізілді: Бутаков шатқалын жинау, Проходная өзенін тазалау. Батареяларды жинауға арналған контейнерлер орнатылды (80,1 кг тапсырылды). Пластикалық пакеттерден бас тарту бойынша «Эко-трендте бол!» атты челлендж өткізілді. |
«Шардара СЭС» АҚ | 0,84 га көгалдандырылып, 240 түп көшет отырғызылды. Сенбіліктер (19 наурыз және 12 сәуір) өткізілді - станция, автогараж, орталық жол аумағы қоқыстан тазартылды. Қоршаған орта күніне орай «Ең таза учаске/цех» байқауы ұйымдастырылды. |
«Богатырь Көмір» ЖШС | 16,2213 га көгалдандырылды, 1793 дана күміс жапырақты жиде, 554 дана майда жапырақты шыршип, 64 дана шырша, 413 дана қараған отырғызылды. 25,2 тонна макулатура өткізілді. Сенбіліктерге қатысқан 1 600 қызметкер жұмылдырылды, 700 м² аумақ тазартылды, 115 тонна қоқыс шығарылды. |
